Quines són les condicions de compra?

Les presents condicions generals de contractació s’apliquen a totes les transaccions comercials realitzades a la nostra botiga virtual, www.bonvent.cat, d’ara endavant Bon Vent. Per a més informació sobre Bon Vent i la nostra Política de Privacitat consulti la Nota Legal.

Et preguem que llegeixis atentament les presents Condicions de Compra i la nostra Política de Privacitat abans de realitzar la comanda. Si no estàs d’acord amb totes les Condicions de Compra i amb la Política de Privacitat, no has de fer cap comanda.

IDENTIFICACIÓ

Bon Vent és el nom comercial pertanyent a CRAM SABATERS, S.L., proveïda de CIF B62032354, domiciliada a C / Girona, 6. Pral. 08010 de Barcelona. Qualsevol comunicació es podrà dirigir a l’adreça fiscal situada a C / Argenteria, 41. Baixos. o al telèfon 932.954.053 o l’adreça de correu electrònic info@bonvent.cat

Bon Vent ofereix productes per a la venda a www.bonvent.cat exclusivament a usuaris finals. Només per a ells desenvolupem el comerç en línia. Els productes que ven Bon Vent són articles relacionats amb articles d’artesania per a la llar i complements.

CONTINGUTS I INFORMACIÓ SUBMINISTRADA AL WEBSITE

Bon Vent es reserva el dret a modificar l’oferta comercial presentada en el website (modificacions sobre productes, preus, promocions i altres condicions comercials i de servei) en qualsevol moment. BonVent fa tots els esforços al seu abast per oferir la informació continguda en el web de forma veraç i sense errors tipogràfics. En el cas que en algun moment es produís algun error d’aquest tipus, aliè en tot moment a la voluntat de Bon Vent, es procediria immediatament a la seva correcció. D’existir un error tipogràfic en algun dels preus mostrats i algun client hagués pres una decisió de compra basada en aquest error, Bon Vent li comunicarà al client aquest error i el client tindrà dret a rescindir la seva compra sense cap cost per part seva.

Respecte als continguts de la pàgina web Bon Vent podria, en ocasions, mostrar informació provisional sobre alguns productes. En el cas que la informació facilitada no correspongués a les característiques del producte el client tindrà dret a rescindir la seva compra sense cap cost per part seva.

SISTEMA DE VENDA

Per realitzar una compra, l’usuari pot fer-nos arribar la seva comanda a través de:

Internet a través de la «cistella de compra» a www.bonvent.cat

Enviant-nos un mail a info@bonvent.cat

PREUS

S’aplicaran els preus vigents que consten a la pàgina web en el moment de la formalització de la comanda.

Els preus dels productes exposats a la pàgina web de Bon Vent, inclouen l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA) del 21%.

FORMA DE PAGAMENT

  • Pagament amb targeta de crèdit o de dèbit. Visa, Visa Debit, Visa Electron, Mastercard, Diners Club, JCB, UPI card. El client pot triar el pagament a través de targeta de crèdit o de dèbit, de manera que l’operació es confirmarà en el moment en que es realitza la comanda.
  • Bizum. El client pot triar el pagament a través de Bizum en el moment de la compra, de manera que l’operació es confirmarà en el moment en que es realitza la comanda.
  • Pagament amb PayPal. El client pot triar el pagament a través de Paypal en el moment de la compra, de manera que l’operació es confirmarà en el moment en que es realitza la comanda.
  • Pagament per transferència bancària: El client haurà de realitzar una transferència bancària pel total de l’operació al compte indicat pel venedor. S’estableix un període màxim de set dies laborables a comptar des de la confirmació de la comanda per rebre l’import. Si transcorregut aquest termini la transferència no s’ha fet efectiva, la comanda serà anul·lada automàticament i el contracte quedarà extingit. El client haurà d’indicar en la transferència les següents dades:

-DNI o NIF i nom de la persona física o jurídica a la qual haurà de facturar la comanda.

-Direcció de facturació si és diferent de la de lliurament, CP, localitat, província i telèfon de contacte.

-Número de comanda, assignat automàticament pel sistema al finalitzar el procés de compra.

-Indicar com a beneficiari de la transferència a Cram Sabaters, S.L.

Despeses d'enviament, termini de lliurament i transport.

Despeses d’enviament:

Les despeses d’enviament es calculen en funció de la dimensió i el pes dels articles que hi ha a la cistella de compra. Un cop introdueixis el destí de la compra es confirmarà la despesa per enviament abans de procedir al pagament.

Per a compres a Península i Balears (Mallorca, Menorca, Eivissa) oferim enviament gratuït en compres superiors a 150 €.

Oferim enviament als següents països: Andorra, Alemanya, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia,  Finlàndia, França, Itàlia, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, Holanda, Luxemburg, Noruega, Polònia, República Txeca, Suècia i Suïssa,

Si no trobes el teu país en les opcions de lliurament, si us plau, contacta amb nosaltres a info@bonvent.cat i t’ajudarem amb la teva comanda.

No realitzem enviaments a Canàries, Ceuta, Gibraltar ni Formentera.

Alguns dels nostres articles, per les seves característiques o delicadesa, poden requerir d’unes condicions especials de transport. En aquest cas s’indicarà, de forma clara a l’article, la necessitat de sol·licitar un pressupost de transport segons la destinació, quedant fora de les condicions generals d’enviament que s’indiquen en aquest paràgraf.

En cas de devolució de la mercaderia (Art.44 de la Llei d’Ordenació de al comerç minorista), les despeses d’enviament aniran a càrrec de client.

Termini de lliurament: La data d’entrega al domicili del client depèn de la zona d’enviament.

Per a la Península i Balears, excepte en ocasions excepcionals com Setmana Santa, Nadal i dies festius, les teves compres arribaran en un termini d’entre 3 i 5 dies laborables des de la data de la compra.

Per les destinacions d’Europa el termini pot oscil·lar d’entre 4 i 10 dies laborables, excepte en el cas de festius tant a Barcelona com en la destinació.

Els terminis de transport es poden veure alterats per incidències extraordinàries en el transport i per dificultats en el lliurament de la mercaderia.

Transport: Els enviaments de mercaderia es realitzen diàriament de dilluns a divendres i sempre havent concretat la direcció amb el client. En cas de desperfectes deguts al transport, el client haurà de fer constar en l’albarà de transportista la incidència. El client haurà de prendre fotografia de l’estat del paquet i enviar per correu electrònic a info@bonvent.cat

No s’admetran reclamacions de desperfectes causats pel transport passades 24 hores des de la recepció i lliurament de la mercaderia.

Quina és la política de devolució?

Bon Vent garanteix als seus clients la possibilitat d’anul·lar la seva comanda en qualsevol moment i sense cap cost sempre que l’anul·lació es comuniqui abans que la comanda hagi estat posada a disposició del transportista per al seu enviament.

D’acord amb el que disposa l’Art. 44 de la Llei d’Ordenació del Comerç Minorista, el comprador pot realitzar la devolució en els catorze dies hàbils següents a la recepció de la mercaderia en les mateixes condicions en què li va ser lliurada. El venedor, per la seva banda, tornarà l’import de la comanda a comprador en un termini màxim de 15 dies des de la recepció de la mercaderia retornada segons albarà de transportista.

No s’acceptaran revocacions de comandes ni devolucions de mercaderies fora dels terminis indicats.

La devolució no suposarà cap penalització al comprador però sí s’haurà de fer càrrec del cost directe de la devolució del producte.

Les comandes especials gestionades per email, no s’acceptaran canvis ni devolucions i el seu termini de lliurament serà concretat pel venedor abans de realitzar el pagament.

Si un producte diferent al sol·licitat pel client fora lliurat per error per Bon Vent, aquest li serà retirat i se li lliurarà el producte correcte sense cap càrrec addicional per al comprador.

Per a qualsevol incidència relacionada amb la devolució d’articles de la nostra botiga pot contactar amb el nostre Departament d’Atenció a el client via email: info@bonvent.cat  o per telèfon 932.954.053

OBLIGACIONS DEL CLIENT

El client de Bon Vent es compromet en tot moment a facilitar informació veraç sobre les dades sol·licitades en els formularis de compra.

El client es compromet a acceptar totes les disposicions i condicions recollides en les presents Condicions de Compra entenent que recullen la millor voluntat de servei possible per al tipus d’activitat que desenvolupa Bon Vent.

El client es compromet a possibilitar el lliurament de la comanda sol·licitada facilitant una adreça de lliurament en la qual pugui ser lliurada la comanda sol·licitada dins l’horari habitual de lliurament de mercaderies (de dilluns a divendres de 10:00 a 13:30 i de 16: 00 a 18:00). En cas d’incompliment per part de client d’aquesta obligació, Bon Vent no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o impossibilitat de lliurament de la comanda sol·licitada pel client.

GARANTIES DE COMPRA

Compra amb total seguretat a la nostra botiga online.

Bon Vent és responsable de qualsevol producte defectuós d’acord amb la llei 23/2003 de el 10 de Juliol, de Garanties en la Venda de Béns de Consum, que reconeix els drets de consumidor de reparació, substitució, reducció de preu o devolució.

DUBTES I RECLAMACIONS

Per a qualsevol dubte o reclamació pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant la nostra adreça de correu electrònic: info@bonvent.cat

LEGISLACIÓ APLICABLE I JURISDICCIÓ COMPETENT

Les compravendes realitzades amb el venedor se sotmeten a la legislació d’Espanya.

En cas de qualsevol conflicte o discrepància, el fur aplicable serà el dels jutjats o tribunals de Barcelona.

Sol·licitar el TaxFree o una factura.

Si fas una compra i no ets un ciutadà de la comunitat europea, pots sol·licitar el reemborsament de les taxes. Demana’ns més informació a través del formulari de contacte i t’ajudarem a realitzar el tràmit.

En el cas que vulguis sol·licitar una factura d’una compra realitzada, només caldrà que enviïs per email les teves dades i el número de comanda. Et reenviarem la factura per email tan aviat com sigui possible.

Què passa amb les dades que facilito?

T’expliquem la nostra política de privacitat.

Es pot realitzar un encàrrec especial?

Ens agraden molt les ocasions especials i encara més els nous reptes. Tenim la capacitat de poder oferir-te un servei personalitzat. Explica’ns què necessites i t’oferirem la possibilitat d’obsequiar amb un regal original o de cercar aquella peça única que vols per a casa teva.

Ens adaptem a les teves necessitats amb una solució bonica que parli de la teva sensibilitat. Podem trobar antics tresors com roba de la llar, vaixelles, coberts, gots i peces que s’assemblin a tu. Ajudar-te a cercar el regal adequat per a una ocasió. T’assessorem en talles, colors  i estil. Només ens has d’escriure un email o per Whatsapp i t’ajudarem!

Voldria incorporar-me a l’equip de treball de BON VENT

Si tens ànima de mariner i t’agradaria formar part dela nostra tripulació, només ens has de fer arribar, a través del nostre e-mail, el teu CV.

Com puc fer per oferir un producte o servei a la botiga de BON VENT?

Estem contents de rebre propostes de professionals que treballen amb la mateixa passió que nosaltres. Si creus que allò que fas s’identifica amb la nostra filosofia, t’animem a que ens contactis. T’agrairem que ens enviïs un e-mail a info@bonvent.cat  amb la teva presentació i algunes imatges o exemples del que vols oferir. Sempre estem a la recerca de bon talent!

Leave a Reply